11.7.12

Haaste c: !

Säännöt
1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Vastaa kysymyksiin, jotka olet saanut ja luo itse 11 kysymystä niille, joille lähetät haasteen eteenpäin.

3. Valitse 11 henkilöä ja linkitä heidät postaukseen.

4. Mene heidän blogiinsa ja kerro heille, että haastoit heidät.

5. Ei takaisin haastamista.



Facts about Kia:

1. Mä en unelmoi silleen 'tosissani', ku jotkut unelmoi jo pienestä pitäen siitä että ne haluu laulajiksi, ja tekee sen eteen hirveesti asioita, ja uhraa hirveesti aikaa siihen. Mulla on semmosia pikkusia huolettomia haaveita, jotka pyyhkiytyy ja rakentuu mielialan mukaan. Tykkään siis elää hetkessä ja kattoa mitä tulevaisuudella on mulle tarjottavana, ilman että tarjoon ja tyrkytän ite sille jotain.

2. Mä en stressaa turhia. En aseta itselleni hirveitä paineita koulun tai minkään muun suhteen. Mä toki yritän parhaani ja oon sitten tyytyväinen siihen.



3. Tykkään sählätä paljon kavereiden kanssa kaikenlaista, ja sen varmaan huomaa blogiani seuraamalla :D

4. Olen itseasiassa hieman ujo tuntemattomammassa seurassa, mutta joo sitten tutussa... heh ehken kerro enempää :''-------D

5. Olen allerginen TODELLA monelle asialle, ja aiheutan yleensä ruokavaliollani ongelmia ihmisille, sillä tuhannen allergian lisäksi olen lacto-ovo-pesco-vegetaristi cx

6. Kesällä vietän aikaa paljon veneellä, enkä viihdy yhtään kotona yksin vain dataamassa, sillä se tuntuu siltä että heitän hukkaan päiviä kesästä ja lomasta.

7. Mielialani vaihtelevat paljon, ja määrittävät yleensä haluanko viettää päiväni missä ja miten ja missä seurassa. Joskus haluan olla vain yksin ja kuunnella musiikkia jossain kävelyllä, ja joskus haluan hyppiä ympäri Turkua kavereiden kanssa.

8. Haaveilen usein siitä, että matkustaisin ympäri maailmaa ja tapaisin ihania ihmisiä :3 Olisi mahtavaa elää vapaasti, ja matkustella jollain vanhalla autolla c:



9. Tykkään fantasia- sekä toimintaelokuvista, ja eniten arvostan elokuvissa sitä miten ne on tehty ja kuvattu. Kaivan niistä kaikki taiteelliset asiat esiin, ja sitten vasta keskityn juoneen ö_ö

10. Olen kuulemma hassu ihminen, josta löytyy aina uusia puolia, ja jota ei voi koskaan oppia tuntemaan täysin c:

11. Oikeasti, olen ujo. Ja häkellyn jos joku täysin tuntematon kysyy yhtäkkiä jotain asiaa... ö_ö

Karoliinan kysymykset haastetuille:
1. Lempiviikonpäiväsi?
- Nyt lomalla asialla ei ole yhtään väliä, itseasiassa en tiedä nytkään mikä päivä on. Mutta arkena sitten sen on varmaan lauantai c:
2. Mikä on sinun paras luonteenpiirteesi?
- Öm en tiedä, joku muu saa keksiä sen cx
3. Entä pahin tapasi?
- Niitä on niin paljon ja pahoja, etten viitsi traumatisoida lukijoita :D
4. Mitä toivot tulevaisuudelta?
- Ää, en mitään kummempia c:
5. Ketä ihailet? Miksi?
- Ihmisiä kuten Michael Monroe, se herää aamulla ja voi ajatella sillon "ei helvetti mä olen rokkari". Lisäksi se on lähes ainut rokkari, jonka keikoilla on sitä oikeeta rock n rollia, ilman että sen tarvii olla kännissä.
6. Mikä on parasta mitä sinulle on elämäsi aikana tapahtunut?
- En osaa sanoa. Toivottavasti sitten mummelina pystyn tähänkin vastaamaan c:
7. Mikä/kuka saa sinut aina iloiseksi?
- Mun koirat ja sitte se yks söpöli :3
8. Millaisena ihmisenä toivoisit toisten sinut näkevän?
- Omana itsenäni, ettei niihin päähän pinttyis joku tyhmä mielikuva musta, että oon just semmonen enkä koskaan muutu.
9. Miksi aloit kirjoittamaan blogia?
- Ää, tuli vaan semmonen olo että mun valokuvat mädäntyy koneella yksinään ja että haluun kirjotella asioista tänne, ja äh. en tiiä D:
10. Millaisista blogeista pidät eniten?
- Ihan laidasta laitaan menee, mutta paljon kiinnitän huomiota ulkoasuun. Jos se on huono eikä siihen olla panostettu, niin tuskinpa blogiinkaan panostetaan paljon. Joten se jää siihen.
11. Odotatko koulun alkua? Miksi/Miksi et?
- En odota koulua, odotan sitä että näkee kavereita c:

Haastoin:


ja enempää en jaksa haastaa :D

Kysymykseni:

1. Mikä on ollut parasta tässä kesässä?
2. Lempilaulajasi/-yhtyeesi?
3. Lempituoksusi?
4. Millaiset asiat ovat kesässä inhottavimpia, entä ihanimpia?
5. Oletko huoleton tuhlailija, vai tarkka ja säästelijä shoppaillessasi?
6. Hesburger vai Mcdonalds?
7. Millainen puhelin sinulla on?
8. Miksi aloit kirjoittamaan blogia?
9. Mikä on lempivuodenaikasi?
10. Toivomuslistallasi ensimmäisenä on____?
11. Oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti